Aplikacja:
Karty Anielskie Plus Kalendarz.

Aplikacja: Karty Anielskie Plus Kalendarz.

12879df7f797bd310f31afc050c132ee

Produkt:
Aplikacja wspierająca zdrowie emocjonalne:
Anielskie karty i kalendarz afirmacji.

Problem:
W dzisiejszych czasach ludzie coraz częściej korzystają z aplikacji
i platform online w celu odnalezienia duchowych wskazówek
oraz wewnętrznej harmonii.
Istnieje jednak niewiele produktów cyfrowych, które w
przystępny i angażujący sposób oferują użytkownikom codzienną
dawkę pozytywnego wsparcia oraz inspirujących przesłań
poprzez losowanie kart. Brakuje rozwiązania, które łączyłoby
intuicyjną obsługę z głębokim, spersonalizowanym
doświadczeniem, dostosowanym do indywidualnych potrzeb
użytkownika.

Cel:
Aplikacja ma pomóc użytkownikom w odnalezieniu kierunku
działania oraz oferować afirmacje, które pozytywnie wpłyną na ich
samopoczucie. Dzięki interaktywnej formule użytkownicy będą odkrywać
losowe karty zawierające cenne wskazówki na różne życiowe wyzwania.
Każda z kart niesie wyłącznie pozytywny przekaz, pomagając
budować wewnętrzną harmonię i motywować do działania
w zgodzie z własnymi wartościami.

Czas trwania: 2 miesiące.

Produkt:
Aplikacja wspierająca zdrowie emocjonalne:
Anielskie karty i kalendarz afirmacji.

Problem:
W dzisiejszych czasach ludzie coraz częściej korzystają z aplikacji
i platform online w celu odnalezienia duchowych wskazówek oraz wewnętrznej harmonii.
Istnieje jednak niewiele produktów cyfrowych, które w przystępny i angażujący sposób oferują użytkownikom codzienną dawkę pozytywnego wsparcia oraz inspirujących przesłań poprzez losowanie kart. Brakuje rozwiązania, które łączyłoby
intuicyjną obsługę z głębokim, spersonalizowanym
doświadczeniem, dostosowanym do indywidualnych potrzeb
użytkownika.

Cel:
Aplikacja ma pomóc użytkownikom w odnalezieniu kierunku działania oraz oferować afirmacje, które pozytywnie wpłyną na ich samopoczucie. Dzięki interaktywnej formule użytkownicy będą odkrywać losowe karty zawierające cenne wskazówki na różne życiowe wyzwania. Każda z kart niesie wyłącznie pozytywny przekaz, pomagając budować wewnętrzną harmonię i motywować do działania w zgodzie z własnymi wartościami.

Czas trwania: 2 miesiące.

Moja rola:

Ten projekt dał mi możliwość samodzielnego
zaplanowania i nadzorowania każdego etapu procesu
design thinking. Jako studentka UX z początkującym
doświadczeniem w projektowaniu interfejsów mobilnych
i webowych samodzielnie realizowałam każdy etap projektu.

Twórca koncepcji:
Łukasz Bartosiewicz

 

Obowiązki:

Projektowanie doświadczenia użytkownika od początku do końca.
Badania użytkowników, wywiady, tworzenie person,
mapa ścieżki użytkownika, szkicowanie, wireframe,
prototypy niskiej wierności, makiety, prototypy wysokiej wierności, badania użyteczności.

Moja rola:

Ten projekt dał mi możliwość samodzielnego
zaplanowania i nadzorowania każdego etapu procesu design thinking.
Jako studentka UX z początkującym
doświadczeniem w projektowaniu interfejsów mobilnych i webowych samodzielnie realizowałam każdy etap projektu.

Twórca koncepcji:
Łukasz Bartosiewicz

Obowiązki:
Projektowanie doświadczenia użytkownika od początku do końca.
Badania użytkowników, wywiady, tworzenie person, mapa ścieżki użytkownika, szkicowanie, wireframe, prototypy niskiej wierności, makiety, prototypy wysokiej wierności, badania użyteczności.

BADANIA WSTĘPNE: PODSUMOWANIE

Aby zrozumieć potrzeby i frustracje użytkowników, przeprowadziłam wstępne, badania jakościowe.
Ich celem było zdobycie wglądu w codzienne wyzwania użytkowników, ich doświadczenia z kartami anielskimi oraz dodatkowymi afirmacjami, a także zrozumienie ich oczekiwań wobec aplikacji.
Aby zgłębić te potrzeby, podzieliłam uczestników na dwie grupy: osoby, które dopiero rozpoczynają swoją duchową ścieżkę lub zmagają się z życiowymi trudnościami, oraz osoby zaawansowane w rozwijaniu swojej duchowości. Taki podział pozwolił dokładniej przyjrzeć się różnym aspektom ich doświadczeń i potrzeb.

 

BADANIA WSTĘPNE: PODSUMOWANIE

 

Aby zrozumieć potrzeby i frustracje użytkowników, przeprowadziłam wstępne, badania jakościowe.
Ich celem było zdobycie wglądu w codzienne wyzwania użytkowników, ich doświadczenia z kartami anielskimi oraz dodatkowymi afirmacjami, a także zrozumienie ich oczekiwań wobec aplikacji.
Aby zgłębić te potrzeby, podzieliłam uczestników na dwie grupy: osoby, które dopiero rozpoczynają swoją duchową ścieżkę lub zmagają się z życiowymi trudnościami, oraz osoby zaawansowane w rozwijaniu swojej duchowości. Taki podział pozwolił dokładniej przyjrzeć się różnym aspektom ich doświadczeń i potrzeb.

PERSONY

PERSONY

Oświadczenie o problemie:

Ola to graficzka freelanserka,
która potrzebuje prostych, autentycznych narzędzi do rozwoju osobistego, ponieważ szuka równowagi i pozytywnych emocji w codziennym życiu.

PAPIEROWY WIREFRAME

PAPIEROWY WIREFRAME

Moim celem w projektowaniu wireframe było stworzenie głównego ekranu aplikacji z kluczowymi elementami, które wspierają intuicyjną nawigację.
Centralnym punktem jest przycisk CTA, który przyciąga uwagę i prowadzi użytkownika do głównego działania w aplikacji.
Dodatkowo zakomponowałam dwa mniejsze przyciski – kalendarz oraz karty.
Każdy z elementów ma jasno określoną funkcję, co zwiększa użyteczność, minimalizuje ryzyko pomyłek oraz czyni projek dostępnym.

CYFROWY WIREFRAME

CYFROWY WIREFRAME

Celem projektu było stworzenie intuicyjnego interfejsu z wyraźnym przyciskiem CTA, ułatwiającym losowanie kart.
Ikony profilu i menu zapewniają szybki dostęp do kluczowych funkcji, a przyciski Karty i Kalendarz intuicyjnie rozszerzają możliwości aplikacji.

PROTOTYP NISKIEJ WIERNOŚCI

PROTOTYP NISKIEJ WIERNOŚCI

Użytkownik rozpoczyna od ekranu powitalnego, gdzie może przejść do rejestracji. Po zalogowaniu uzyskuje dostęp do głównego ekranu z opcją losowania kart oraz dodatkowymi funkcjami, takimi jak kalendarz i profil. Wybór losowania karty prowadzi do dedykowanego ekranu z wylosowaną kartą oraz jej opisem. Na każdym etapie użytkownik ma możliwość powrotu do poprzedniego ekranu lub innych funkcji aplikacji poprzez menu nawigacyjne lub strzałkę. Całość ma zapewnić płynność oraz intuicyjność obsługi.

TESTY UŻYTECZNOŚCI

TESTY UŻYTECZNOŚCI

Teraz kiedy zgromadziłam insights z testów użyteczności wymieniam ostateczne wyniki.

1

Użytkownicy nie zrozumieli przycisku interakcji na stronie głównej ze względu na nie jasny dla nich opis przycisk “losuj”.

2

Część użytkowików wykazała zainteresowanie możliwością zapisu historii losowań.

3

Część użytkowników miała trudności ze zrozumieniem jak przejść do kolejnego ekranu na stronie powitalnej.

1

Użytkownicy nie zrozumieli przycisku interakcji na stronie głównej ze względu na nie jasny dla nich opis przycisk “losuj”.

2

Część użytkowników wykazała zainteresowanie możliwością zapisu historii losowań.

3

Część użytkowników miała trudności ze zrozumieniem jak przejść do kolejnego ekranu na stronie powitalnej.

WIREFRAME

WIREFRAME

Mockupy pokazują, jak wyglądał projekt przed i po badaniu użyteczności. Tekst przycisku z „Losuj” został zmieniony na „Zapytaj Anioła”, aby lepiej oddać jego funkcję i uczynić go bardziej intuicyjnym. Zastosowałam zasadę Gestalt figury i tła, dzięki której wyraźny tekst w centralnym przycisku przyciąga uwagę użytkownika. Dzięki tej zmianie interfejs staje się bardziej czytelny i angażujący.

MOKAPY

MOKAPY

Po przeprowadzeniu badania użyteczności zmieniłam kolor przycisków i dolnej sekcji na zielony, co wpływa pozytywnie na emocje użytkownika i czyni aplikacje bardziej przyjazną. Dodatkowo zastosowałam wyraźne granice wizualne (np. odcięcie dolnej sekcji, które pomaga lepiej zorganizować interfejs i kieruje uwagę
użytkownika na kluczowe elementy.

Android Compact - 12(1) (2)
Android Compact - 6
Android Compact - 8(2)

TAKEAWAYS

TAKEAWAYS

Ten projekt pokazał mi, jak przemyślana i minimalistyczna kompozycja może jednocześnie podkreślać estetykę i funkcjonalność, czyniąc aplikację bardziej intuicyjną i przyjemną w użytkowaniu.

To moje pierwsze doświadczenie pracy we współpracy z programistą, dzięki czemu nauczyłam się efektywnej komunikacji, kolaboracji oraz dostosowywania designu do wymagań technicznych.

Praca nad aplikacją to nie tylko projektowanie, ale także planowanie wdrożenia. Nie mogę się doczekać, kiedy projekt ujrzy światło dzienne, zwłaszcza że planujemy jego rozwój i tłumaczenie na inne języki.

Ten projekt pokazał mi, jak przemyślana i minimalistyczna kompozycja może jednocześnie podkreślać estetykę i funkcjonalność, czyniąc aplikację bardziej intuicyjną i przyjemną w użytkowaniu.

To moje pierwsze doświadczenie pracy we współpracy z programistą, dzięki czemu nauczyłam się efektywnej komunikacji, kolaboracji oraz dostosowywania designu do wymagań technicznych.

Praca nad aplikacją to nie tylko projektowanie, ale także planowanie wdrożenia. Nie mogę się doczekać, kiedy projekt ujrzy światło dzienne, zwłaszcza że planujemy jego rozwój i tłumaczenie na inne języki.

NASTĘPNE KROKI

 

NASTĘPNE KROKI

 

1

Rozszerzenie opisów kart – Dodanie bardziej szczegółowych i pogłębionych opisów, które pomogą użytkownikom lepiej zrozumieć znaczenie przesłań oraz czerpać z nich jeszcze większą wartość.

2

Powiadomienia o afirmacjach – Wprowadzenie opcji otrzymywania afirmacji na e-mail, aby codziennie dostarczać użytkownikom dawkę pozytywnej energii i inspiracji.

3

Historia zapisanych losowań – Dodanie funkcji zapisywania wcześniejszych losowań, aby użytkownicy mogli wracać do swoich kart, śledzić wzorce i obserwować, jakie przesłania towarzyszyły im na różnych etapach ich drogi.

1
2
3

Rozszerzenie opisów kart – Dodanie bardziej szczegółowych i pogłębionych opisów, które pomogą użytkownikom lepiej zrozumieć znaczenie przesłań oraz czerpać z nich jeszcze większą wartość.

Powiadomienia o afirmacjach – Wprowadzenie opcji otrzymywania afirmacji na e-mail, aby codziennie dostarczać użytkownikom dawkę pozytywnej energii i inspiracji.

Historia zapisanych losowań – Dodanie funkcji zapisywania wcześniejszych losowań, aby użytkownicy mogli wracać do swoich kart, śledzić wzorce i obserwować, jakie przesłania towarzyszyły im na różnych etapach ich drogi.

SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ!

error: Content is protected !!
Scroll to Top